Перейти до основного вмісту

Marvel vs DC. Чому "Агент Картер" - краще від перших, а "Флеш" - від других. А “Джессіка Джонс” та “Шибайголова” - даремна трата часу

Коміксові суперсвіти активно розширюють свою присутність і на великих, і на телеекранах. І з однаковою недолугою конвеєрністю, заштампованістю та посередністю. І навіть те, що здається свіжим вітром, перетворюється на пшик. За двома приємними виключеннями. Та все по порядку.
Марвел. Марвел. Потроху набридаючий Марвел. «Агенти Щ.И.Т» навіть не рятувала харизма Коулсона. Нудно, банально і нецікаво. Ніяковита ніяковість. За одним “але”: третій сезон, який я тільки почала переглядати, здивував якимось свіжим подихом. А епізод, повністю присвячений перебуванню Джемми на далекій планеті, просто закохав і став однозначно кращим з усіх 50 з гаком переглянутих серій. І раптом “Щ.И.Т” почав подавати надії. Та про нього судити будемо у свій час - після завершення сезону. А поки що - про героїв інших епох.

Серіали, що начебто мали перегорнути нову сторінку похмурого коміксу - «Шибайголова» і «Джессіка Джонс», нічого нового за великим рахунком не внесли. Похмурі до параноїдальності, нудні (і цієї нудноти не перекреслює навіть краса зйомки), занадто однотональні і по емоціям, і по атмосфері, з безликим діалогами і буксуючим, немовби застрягнувшим сюжетом, який між хорошим початком й не таким вже насиченим кінцем нагадує 12 порцій занадто рідкого бульйону, який змушений ковтати від сірої безнадійності. Занадто сіро. Занадто похмуро. Занадто ніяковито.

Єдиний світлий і розважальний з серіалів Марвелу - “Агент Картер”. Вона старомодна до чарівності, свіжа, зі здоровим гумором, трохи гротескна, не соромиться не надто видатного бюджету і скромних фонів, та по-справжньому переповнена ентузіазмом. Дивовижна Холлі Атвелл, неповторний у ролі Джарвіса Д'Арсі, обмежена десятком кількість серій і здатність добре посміятися над усіма своїми недоліками... Це маленький старомодний ковток свіжого повітря, чудовий, легковажний, цікавий, зі своїм шармом серіал для відпочинку. У якому все найкраще - у персонажах. І вони цілком виправдовують таку ставку.

А тепер - до DC. Вічно наздоганяючі та вічно недолугі, надто серйозно і пафосно ставлячись до чоловіків в тріко і тупих штампів вони не викликають ніякого ентузіазму. Чомусь вважаючи, що вони занадто поважні, щоб сміятися над очевидно тупими моментами, самі DC вбивають свій потенціал. У мене складні стосунки з головними конкурентами Марвел. Бо не можна з такою серйозністю ставитися до коміксів на зразок Супермена чи Людини-Павука. Відсутність іронії і вміння сміятися над собою прирікає мене на роздратування від перегляду будь-якого продукту. І “Стріла” - це вершина всього, що є неправильного у DC. Симпатичний актор, який грає як поліно, абсолютно беземоційний і дерев'яний, дратуюча атмосфера, жахливий сценарій, подача, що нагадує славнозвісні “Таємниці Смолвілля” — оскомину набиває усе. І нові дітища, зокрема ну вже зовсім неадекватна “Супергерл”, яку доречніше назвати “Привіт, Смолвіль”, іще гірші. І особливо - “Готем”, що взявши палітру і стиль серйозного коміксу розповідає все так, як розповідав завжди, з абсолютною серйозністю роздивляючись персонажів і захлинаючись своїм власним пафосом. Відразливий, нікчемний і банальний, що лише підкреслюється нудним сюжетом.

Отож від творців найгіршого телепродукту у моєму рейтингу чекати дива не доводилось. Та коли вони почали знімати “Флеш”, я не встояла і вирішила кинути оком на комікс, який так чарував мене в дитинстві. І сталося найбільше диво: цей серіал дійсно став одним з кращих телепродуктів у коміксовому кінопросторі загалом. Грант Гаскін, дивовижно емоційний та чарівний актор, який змушує тебе буквально не відриватися від екрану. Знаючи, наскільки я не люблю молодих і незрілих акторів, моя реакція дивовижна. Та головне — у “Флеші” розуміють межі власних можливостей і довіряють глядачеві. Навіть допускаючи очевидні промахи, автори швидко виправляються і відразу повертають той градус пригод і напруги, який вдало контрастує з кіноцитатами Сиско і милими, інколи смішними моментами. “Флеш” теж наївний, але зовсім по-іншому. Він вдався, бо він справжній. Емоційний. Свіжий. Яскравий і непідробний. Бо тепло і добро, яке випромінює Гаскін, чудово підкреслюються його безпосередністю й відвертістю. Бо це персонаж, за якого вболіваєш, який тобі справді подобається, з яким хочеться првоетси кіновечір. Живий і емоційний. Та й другорядні персонажі радують. Особливо детектив, який здатний зачарувати кого завгодно, навіть мою прискіпливу маму. У “Флеші” ніхто не корчить серйозну міну. не намагається нагнати пафосу й пустого задавання на порожньому місті. Це просто милий, добрий і справжній, відвертий і щирий серіал. Який дуже швидко й дуже легко полюбити.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

а ти часом не джедай?! Неочікуваний «Люцифер»

Коли телеканал Fox Life уперше запустив рекламу нового серіалу “Люцифер”, який і так стояв у моєму списку весняних переглядів, дві цитати із “Зоряних воєн” у одному промо ясно говорили: або вони таки мають почуття гумору і смаку і буде якась чудова смакота, або це буде розчарування. Скепсис людини, яка називає себе сінефілом, уперто наполягав на останньому. А виявилося, що “Люцифер” - то суцільне муркотливе задоволення. І напевно, перший і єдиний продукт, де мені взагалі байдуже, що мова йде про янголів, демонів та Диявола у плоті. Бо кожний діалог, кожна фраза, як і харизма акторів створюють чудовий продукт для вечірнього відпочинку. З посмішками, смішками і задоволеними кивками. Коли у сценаристів є почуття гумору, і вони таки розуміють, яким має бути герой у не зовсім серйозному жанрі, то і тобі задоволення гарантовано. Це одна з кращих комікс-екранізацій. Свіжа, насичена, не бездоганна, але безмежно приємна у перегляді і переповнена особливою атмосферою. Приємний, неочікуваний, а...

Сериалы как спасение от киноскуки

Разговоры о победе телевидения над большим метром ведутся уже года этак три-четыре, но и сегодня они все еще преждевременные. Правда, с одной оговоркой: сериалы и телефильмы все чаще становятся единственным спасением от однообразия, убожества и тотального сюжетного маразма   большинства кинопрокатных продуктов. И пока стоящих фильмов в год выходит около десяти, а блестящих - и вовсе не более пяти волей-неволей приходится искать качество и развлечение на маленьких экранах. И чаще всего телесериалы привлекают в периоды стагнации и застоя, сезоны проходных середнячков и ожидания чего-нибудь стоящего. Они могут предложить свежие идеи, качество актёрской игры, небанальность техники и режиссуры. Все сериалы разные. Одни - всего лишь сиюминутное развлечение, предлагающие на минут 40, а то и час отвлечься от повседневных забот и забыть обо всем. То смешные, то стильные, то приключенчески-бесшабашные, то погружающие в атмосферу другого времени, то шевелящие нервы отменным триллером, он...

Мусорная корзина

Далеко не всегда наличие достаточного кинозрительского опыта - твое достояние . Ведь чем больше ты смотришь , тем меньше остаётся шансов найти маленький и большой шедевр , открыть для себя новое и неожиданное . Взглянешь в программы фильмовые каналов или списки рекомендованных лент - и лишь единицы названий будут тебе незнакомы . Удел синефила - пересматривать , пересматривать , пересматривать и копошиться в мусорных банках современной индустрии , надеясь , что хоть одна из 10 просмотренных лент окажется хорошей . Как правило , к концу каждого киногода скапливается немало «мусора» , лент , о которых заранее знаешь , что они тебя разочаруют , и которые ты все откладываешь в долгий ящик . И традиционно месяц таких просмотров припадаёт для меня на ноябрь и декабрь . В этом году уныние от увиденных «остатков» прокатного графика велико как никогда . Попробуйте осилить за одни выходные «Мёби...